Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΦΤΥΝΕΤΕ (Το δέντρο το ποτίζει ο Δήμος)

Όχι ότι το ποτίζει αλλά λέμε τώρα.
Τι πότισμα να γίνει με το φτύσιμο; Όσο να πεις, παρά τις φιλότιμες περιβαλλοντικές φροντίδες μεγάλου μέρους του άρρενος πληθυσμού μας, δεν αρκεί για να γίνει το φυντάνι δέντρο, μεγάλο και γερό.
Γιατί άλλο λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ για την τόσο εντατική εξάσκηση του σπορ, εκτός κι αν κάνω μια ερώτηση στους αθλητικούς ρεπόρτερς του σταθμού το επόμενο Σάββατο, και μου δώσουν κι εκείνοι τα φώτα τους επί του ζητήματος. Όπως και να το κάνουμε εγώ γυναίκα είμαι και δεν ξέρω πολλά περί των αρχών του ποδοσφαίρου, μια εκ των οποίων είναι και το πτύειν συνεχώς και ακαταπαύστως. Υποπτεύομαι ό,τι οφείλεται στην έντονη πνευμονική δραστηριότητα, χωρίς να παίρνω και όρκο.
Στο δρόμο όμως; Και να πεις ότι περπατάμε τα χιλιόμετρα .... πήχτρα στα αυτοκίνητα η πόλη, και το άθλημα συνεχίζεται και από εκεί δυστυχώς. Εν κινήσει...ή εν στάσει, αδιάφορο.
Οι ταμπέλες "Μην πτύετε" στα οχήματα δημόσιας χρήσης και τις υπηρεσίες, καταργήθηκαν. Η συνήθεια όμως και η έλλειψη πολιτισμού και υγειινής, φευ, μένει, σ'ενα λαό που θέλει να του συμπεριφέρονται με σεβασμό, αλλά δεν κάνει πάντα το ίδιο, δηλώνοντας εμπράκτως, πως ο πολιτισμός αποδεικνύεται με το χρήμα, τα gadgets και τη χλιδή.
Έκανα, λοιπόν, σήμερα λίγους εχθρούς ακόμα κι έγραψα μόνη μου στην ταμπέλα που κρέμασα στο δέντρο, έξω από το μαγαζί μου: "Παρακαλούμε μην φτύνετε - το δέντρο το ποτίζει ο Δήμος". .. . Μπορεί ξαφνικά να φυσήξει αντίθετος άνεμος!!!!
Παρεπιπτόντως, ας στείλει ο Δήμος την υδροφόρα το συντομότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: